Pomysł na prezent - etui na okulary

Zawsze mam problem z prezentem dla mojego taty. Standardowo panom w jego wieku daje się jakiś dobry alkohol, książkę lub płytę  z muzyką. Trochę wydało mi się to już oklepane i postanowiłam, że w tym roku sama wykonam dla niego prezent. Długo nie mogłam się zdecydować, w końcu padło na filcowe etui na okulary. Chciałam je jakoś ozdobić, ale niestety pierwotny pomysł (wzór okularów) okazał się zbyt kobiecy.  Myślałam, myślałam, a czas uciekał.
Jak zwykle potrzeba - matką wynalazku. Odkryłam patent - więc dziele się nim z Wami. Niedawno kupiłam płótno z klejem, UWAGA za całe 4 złote za metr. Pierwotnie miało stać się usztywnieniem dziecięcego kapelusza, a okazało się świetne do... wydruków transparentnych. Idealnie nada się na metki na dziecięce ubranka. Ja użyłam go, aby nadrukować zdjęcia dzieci i ozdobić nimi filcowe etui.
Kawałek płótna przykleiłam papierową taśmą malarską do kartki papieru. Wydrukowałam wybrane zdjęcie i wycięłam do pożądanego rozmiaru.
Oto efekt końcowy.









Komentarze

  1. Bardzo oryginalny prezent, zwłaszcza, że własnoręcznie wykonany. Pozdrawiam! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i inspirujące i śliczne. Nie bardzo niestety wiem w jaki sposób drukuje się zdjęcie na płótnie po przyklejeniu wydrukowanego foto? Bardzo chciałabym pobawić się z nadrukami, ale zupełnie nie wiem od czego zacząć :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty