Noworoczne postanowienia

Nowy Rok zaczął się bardzo pracowicie. Sprawy służbowe pochłaniają mi dużo czasu, ale jednym z moich noworocznych postanowień było pokończyć wszystkie pomysły i projekty ze starego roku. Podchodzę do tego założenia bardzo restrykcyjnie, gdyż mój słomiany zapał już nie raz się objawiał w 2012 roku.
Po pierwsze nie kupuję żadnych nowych materiałów i nie zaczynam niczego nowego.
Po drugie rozplanowałam sobie zajęcia.
Po trzecie nie robię dwóch rzeczy na raz.
Na razie idzie mi całkiem nieźle. Jedno z kuchennych krzeseł zyskało nowe "ubranko". Wykorzystałam bielony len i ozdobiłam przy pomocy Nitro.



Zostały mi jeszcze cztery do uszycia, ale teraz zrobiłam przerwę na wykonanie walentynkowych prezencików.

To misie uszyte z lnu z dodatkiem materiałów bawełnianych i wełny.


Zainteresowanych zapraszam na aukcję allegro

Komentarze

Popularne posty