Długo odkładana gablotka

Nie raz już pisałam o moim słomianym zapale. Tak było i tym razem. Pomysł na gablotkę do ludzików LEGO zrodził się już dawno, dawno temu. I mimo, że miałam wszystkie potrzebne materiały to z realizacja czekała na lepsze czasy. Bodźcem stały się walające się po podłodze ludziki Star Wars, które notabene były upragnionym gwiazdkowym prezentem.
Wykonanie gablotki zajęło mi jakieś pół godziny i jak na razie idealnie spełnia swoje zadanie.
Wykorzystałam stare drewniane pudełko z przegródkami po jakiś drewnianych klockach. Na wierzchu była wysuwana pleksa, która się połamała i klocki musiały się przenieść do innego pudła.
Środek okleiłam kartkami ze starego atlasu samochodowego. Gorącym klejem przykleiłam płytki z nie oryginalnych klocków oraz z tyłu uchwyty do zawieszenia.







Komentarze

  1. świetny pomysł. To jest sklejka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest gotowa skrzyneczka ze sklejki, ale pewnie dla sprawnego majsterkowicza dałoby się ją zrobić samemu.

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł na witrynkę dla dzieciaka. Na razie ja jestem fanka GW, ale może jak mój synek podrośnie to mu podobną zmajstruję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty